Nasze Marki

Jesteśmy tam, gdzie Ty

Bogate portfolio marek Turner Broadcasting oferuje szeroką gamę programów informacyjnych, komediowych, sportowych, animowanych, jak i duży wybór klasycznej rozrywki. Nasza znana na całym świecie sieć oferująca lokalne treści, przyciąga lojalnych odbiorców, których liczba rośnie z roku na rok.
Cartoon Network
Boomerang
TNT
CNN International

CNN International

Portfolio usług informacyjnych CNN jest dostępne w pięciu językach na wszystkich największych platformach telewizyjnych, internetowych oraz mobilnych i dociera do ponad 380 milionów gospodarstw domowych na całym świecie. W 2013 r. i 2014 r. CNN International zostało wybrane „Kanałem informacyjnym roku” przez Royal Television Society. Według wszystkich najważniejszych badań rynku mediów prowadzonych w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, regionie Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Łacińskiej stacja jest numerem jeden wśród międzynarodowych kanałów informacyjnych. Strony internetowe CNN są najchętniej odwiedzanymi serwisami informacyjnymi w sieci. CNN posiada obecnie 42 redakcje i ponad 1100 afiliatów na całym świecie, z którymi współpracuje za pośrednictwem CNN Newsource. CNN International jest częścią Turner Broadcasting System, Inc. należącej do koncernu Time Warner.

Centrum operacyjnym stacji w Europie jest biuro w Londynie, będące kluczowym ośrodkiem sieci CNN obok Abu Dhabi, Hong Kongu i siedziby w Atlancie.

Na dorobek CNN składają się m.in. będące znakiem rozpoznawczym stacji serwisy informacyjne, raporty biznesowe, relacje sportowe, analizy aktualnych wydarzeń, filmy dokumentalne i autorskie programy, w tym cenione Amanpour, Quest Means Business czy Connect the World.